کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735910369 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316361 | نظرات: 37888
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

تبلت ویندوزی نوکیا مجهز به کی‌برد فیزیکی با باتری داخلی خواهد بود

تبلت ویندوزی نوکیا مجهز به کی‌برد فیزیکی با باتری داخلی خواهد بود
همانطور که چندی پیش اعلام کردیم، نوکیا در حال ساخت تبلت ویندوز RT اختصاصی خود است که در سال 2013 وارد بازار خواهد شد. منابع نزدیک به نوکیا گزارش کرده‌اند که تبلت این شرکت دارای درگاه HDMI و USB بوده و صفحه نمایش آن نیز درست هم سایز Surface RT و برابر 10.1 اینچ است. تبلت نوکیا همچنین درگاه مربوط به سیم‌کارت را دارد و قادر به اتصال به شبکه مخابراتی است. اما علاوه بر اینها نوکیا در تبلت خود تمرکز ویژه‌ای برروی باتری داشته که جزئیات مربوط به آن را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از زومیت؛ تبلت نوکیا همچون سرفیس مایکروسافت مجهز به یک داک فیزیکی کی‌برد است که طراحی خاص نوکیا را دارد اما این داک کی‌برد برخلاف، داک سرفیس دارای یک باتری داخلی است که طول عمر باتری را افزایش می‌دهد. داک کی برد دارای دکمه‌های فیزیکی است و پایه خاصی دارد که تبلت برروی آن می‌ایستد.

دو پورت USB نیز برروی داک کی‌برد وجود دارد که اتصال ابزارهای مختلف به تبلت را آسان می‌کند. باتری بکار رفته در تبلت نوکیا از فناوری شارژ سریع بهره می‌برد که سرعت شارژ دستگاه را تا 50 درصد افزایش می‌دهد.

اولین تبلت نوکیا مجهز به پردازنده مبتنی بر معماری ARM و ویندوز RT خواهد بود و احتمالا این تبلت در نمایشگاه MWC بارسلونا و در فوریه 2013 رسما معرفی خواهد شد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 12668 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1391/10/05 تعداد مشاهده: 2081
سافت گذر